30 oktober 2012

Hej å hå! Inte är jag mycket piggare idag heller, snarare tvärtom. Även denna dag har jag farit fram och tillbaka som en skottspole i ett väglag som inte var särskilt kul. Mitt på dagen gick det väl an, för då var det skapligt, men morgon och kväll var värre.

Jobbade på nytt ställe idag, för all del trevligt att träffa de andra som jobbade där, men varuplockningen satte sina spår, och efterlämnade en jäkla värk i axlarna. Turligt nog fick jag en akupunkturbehandling på eftermiddagen, men det känns ändå, trots värktabletter. Nu ska jag försöka övertala John Blund att komma och ge mig lite massage, så jag är pigg och kry till morgondagen!

Kommentera

