2 november 2012

Fredag idag, och dubbelhelgen är i annalkande. Jag har inlett dagen med akupunkturbehandling hos sjukgymnasten, och känner mig så där… Bra är jag inte, det liksom står och väger, så nu gäller det att ta det lite lugnt och försiktigt. Kanske går det över igen och blir normalont, så som det alltid är, det kan jag hantera. Men jag bävar för om det ska bli en ny omgång med fruktansvärd värk och sömnlösa nätter. Hur ska jag klara det? Känns inte som om det kan gå, men å andra sidan så måste det gå, så ja… Jag får ta en dag i taget, inget annat att göra.

Nu ska jag i alla fall lägga mig raklång en stund och låta akupunkturbehandlingen och värktabletten sköta sitt jobb. Sen får jag ta nya tag.

Kommentera

