Äntligen!

Nu har jag varit riktigt snäll mot mig själv och gjort ett Qi Gongpass!

Det är så otroligt skönt och välgörande, som balsam för både kropp och själ. Varför ska det då vara så svårt att komma sig för?

Periodvis gör jag Qi Gong varje dag, sen, när jag mest behöver det, ramlar jag ur mina goda vanor och så är det så svårt att komma igång igen. Nu är första gången gjord, och det var precis lika härligt som vanligt. Min ambition är att morgondagen ska inledas på samma sätt. Vi får väl se om jag lyckas. Jag hoppas det, för min kropp som efter bästa förmåga försöker utföra allt jag ber den om förtjänar det ♥

Kommentera

