31 januari 2013

Jaha, nu har jag snart gjort ett 20-timmars pass igen, för jo, jag vaknade 03.15 i morse också. Vad är det här? Inte klimakteriet väl, som kompisen påstår. Men nåt konstigt är det. En sak är säker, det ska inte stå på innan jag går och lägger mig, för jag börjar bli rejält trött. Nu var det väl ändå själva den om jag inte skulle kunna sova. Men då är det förstås så att jag ska till sjukgymnasten redan tidigt på morgonen, så någon riktig sovmorgon får jag inte i vilket fall som helst.

Kommentera

