2 februari 2013

Vaknade av väckarklockan denna morgon = framsteg! Fast ändå rätt typiskt att jag måste ha den på idag när jag faktiskt skulle kunnat sova betydligt längre. Men jag glad ändå, det verkar ju som om den där trenden med att vakna 03.15 har dragit förbi.

Idag ska jag iväg ut på vift, så tyvärr blir det inget melodikryss i rättan tid. Varje gång klagar jag varje gång min nöd över att mötena läggs precis på bästa melodikrysstid, men mina möteskamrater fäster inte stor vikt vid mina klagomål. Och för all del, det är säkert bästa tiden att lägga ett möte (om det inte vore för krysset då!) för att få mesta möjliga tid kvar att göra annat resten av dagen.

Ett förslag till lösning kommer i varje fall så småningom att hamna här på bloggen, lita på det. Så fort jag kommer hem blir det lyssning via webben.

Men nu får jag sätta fart. Oj, vad tiden går fort! Snart dags att ge sig ut i kyla och halka.

Kommentera

