MELODIKRYSSET v.5 – 2 FEBRUARI 2013

V1 ANDERSSON
L1 AMADEUS
L2 DAHLQUIST
L3 ROXY
L4 SHIRLEY
L5 NITTIONIO
V6 INTE
V7 DOLLY
V8 UKULELE
L9 EVERT
V10 OM
V11 MIO
V12 STORT

Sent omsider, men ändå, här kommer lösningen, eller rättare sagt mitt förslag till lösning av veckans melodikryss. Igår var jag ute på annat och hann inte lösa på ordinarie tid.  Antar att man ska vara bra nördig för att gå upp klockan sex en söndagsmorgon bara för att lösa krysset – i så fall är jag det, för det är precis vad jag gjort nu. Det hör liksom till att krysset ska lösas, helst på rätt tid, men annars får det bli så fort som möjligheten finns. Nu är det gjort, så då är ordningen återställd igen! Gårdagen var fullspäckad, jisses så trött jag var till kvällen när jag äntligen stannade till. Rätt mycket ska hända även denna dag, trevliga saker, men ändå tar det ju på krafterna. Gissar att jag är lika trött ikväll som igår. Inte mycket lugnare blir veckan heller, och jag som lovat mig själv att försöka ta hand om mig lite bättre… Det verkar inte gå så bra med den saken. Ja ja, det blir till att ta en sak i taget helt enkelt, och så får vi se hur långt krafterna räcker.

Kommentera

