12 februari 2013

Det blev ingen bloggning igår, kom hem sent från jobbet och sen räckte inte energin till för att samla tankarna. Är väl lite sliten efter helgens urladdning, fast på samma gång uppladdad. Låter motsägelsefullt förstås, men precis så är det. Kursen i lördags var bra, en hel dag med prat, skratt och musik. Fint att få träffa ”likar” och utbyta erfarenheter, det tyckte alla.

Sen blev det avslutning med spelmansstämma, det blev lite ”som grädde på moset” för min del i alla fall. Då var mitt ansvar som kursarrangör avslutat och jag kunde bara slappna av och njuta av tillvaron. Och precis det gjorde jag! Spelade och fikade och spelade igen. Ja, det blev visst nån fika till också… Jag gör slut på rätt mycket energi när jag kommer igång så där, så det gäller att fylla på energidepåerna – och tyvärr också ladda med värktabletter om tillvaron ska gå ihop. Just det där med värktabletterna blir gärna avglömt när det är så där roligt, men då får jag betala ett högt pris. Precis så blev det den här gången också, men det var det värt!

Kommentera

