Heja Leksand!

Men nu var det väl fanken om inte Leksand ska ta sig upp i elitserien igen. Nu i kväll utklassade de Timrå, och man ska väl våga tro att det äntligen ska vara dags för återtåget! Härligt!

Skärtorsdagen är snart till ända. Vanlig jobbdag, men ändå lite halvhelgdag. Direkt efter jobbet fick jag skynda genom duschen och så vidare ner till kyrkan för att min kör skulle sjunga på skärtorsdagsmässan i kyrkan. Jag tror faktiskt att det var första gången jag var i kyrkan just på en skärtorsdag. Körens framträdanden gick så där… Ingen strålande presstation, rätt skakigt är mera sanningen. Jag vet inte varför, men det funkade inte något vidare för oss idag. Vanligtvis skärper vi till oss när det väl gäller, och brukar göra väldigt bra framträdanden, men inte den här gången. Just ingenting stämde som det verkade. Den låt som brukar gå sämst gick faktiskt bäst. Konstigt!

Nu säger jag tack och godnatt för idag, vi får se vad långfredagen kan bjuda på.

Kommentera

