2 april 2013

Oj, fort som bara den försvann den här dagen iväg. Nu är påsken slut, och det är påsklov för en del – dock inte för mig. Vaknade tidigt och for extra tidigt till jobbet, man skulle kunna tro att jag då skulle komma hem extra tidigt också, men det gjorde jag inte. Det blev full dag och lite till. Det finns hur mycket som helst som ska fixas, och många såna saker som jag inte hinner på vanliga dagar. Det gäller att passa på nu när jag har några dagarn utan barn och de vanliga sysslorna.

Hann just bara hem från jobbet innan det bar iväg igen, var nämligen bjuden till kompisar på fika. Sånt är ju alltid trevligt! Hoppas bara jag kan sova nu, fast jag pimplat kaffe. Gäspade och var trött förut, men nu har väl koffeinet börjat verka, så vi får se hur det går.

Imorgon kommer chefen på besök igen, så då gäller det att vara pigg och nyter! Hon är trevlig, så det ska väl gå bra kan jag tro, och vi har mycket att prata om, så tiden kommer att gå fort.

Kommentera

