3 april 2013

Chefsbesök på jobbet idag med intressanta och trevliga diskussioner. Dagen har gått fort. Hann knappt hem innan jag skulle iväg igen. Fast idag hade jag bara ett ställe att åka till, onsdagarna brukar annars vara lite köriga med både spellektion, körsång och knivslöjd. Idag var det bara knivslöjd på programmet. Slidan är färdigsydd, även hänget är tillverkat och märkt. Nu ska det pautas för att få lite finess på det hela, men det får vänta tills imorgon, när jag fått vila mig lite. Orkar inte mera ikväll.

Har fått väldigt ont i nacken, kanske har jag spänt mig och haft huvudet i någon konstig vinkel under tiden som jag knivslöjdade. Eller så är det något som hör till en förkylning, har också fått förkylningsblåsor i munnen, det är inte trevligt. Eller så är det bara de gamla vanliga problemen med nacken som drar igång igen.

Lite dåligt har det blivit med mathållningen idag, mest fika, och nu klagar magen sin nöd. Får väl göra ett studiebesök i kylskåpet för att se om det kan tänkas finnas något som passar, för somna hungrig går inte bra. Lite filmjölk ska det väl ändå finnas.

Kommentera

