16 april 2013

Oj vilken dag – fullspäckat program och bråttom, bråttom nästan hela tiden. Det är inte bra för kropp och själ, men trots det har dagen varit rätt ok.

Vårvärmen dök upp idag också, jag är glad att jag tog en tunnare jacka på mig, och fram på dagen blev till och med den för varm. Det går åt rätt håll! Såg faktiskt en kille i shorts idag. Det var nog i tidigaste laget skulle jag tro, men snart så!

På eftermiddagen blev det en vända till Vansbro för återträff med mina tidigare kurskamrater. Efter det lite shopping och så åter till jobbet för att göra klart det som återstod. Kom inte hem förrän vid sjutiden, och sen har det inte blivit så mycket, bara lite fiolspel och slötittande på tvn – men idag somnade jag inte framför dumburken. Det är ju en framgång i sig.

Nu är det knappt en timme kvar av dygnet, och dags för mig att sova. Jag vet redan att morgondagen bjuder fullt program den också, så det är lika bra att se till att komma i säng fortare än kvickt. Natti!

Kommentera

