21 april 2013

Så är det slut på det här veckoslutet då. Inte mycket återstår innan jag ska krypa ner under täcket. En ny arbetsvecka väntar ”bakom knuten” med bland annat personalmöte redan i morgon. Något annat väntar också, den nya familjemedlemmen som kommer hem på onsdag. Oj oj oj, det blir väl full fart framåt nu kan jag tro.

Bredvíd mig sitter en katt som spinner så han låter som en hel traktor. Han är inte alls imponerad av mitt bloggande, utan knuffar och knuffar på mig för att jag ska stänga av datorn och istället ägna mig åt honom. Bästa att lyda!

Godnatt med er!

Kommentera

