12 maj 2013

Nu börjar det bli dags att lägga huvudet på kudden en stund. Mycket som snurrar under pannbenet, det gäller att kunna stänga av tankarna om det ska bli nån vila. Det är inte alltid det lättaste minsann, men jag får väl försöka så gott det går.

En dag full av aktiviteter har det varit, intressanta diskussioner på dräktcirkeln, och sen fika i parti och minut med kompisar som kom hit bara för att det var min födelsedag idag. Inte mycket att fira att man blir gammal och skruttig, men goda vänner är det ju alltid trevligt att umgås med, oavsett anledningen. Hur som helst så har jag betat av den första dagen som 54-åring idag, men har blivit firad som om jag hade något rejält jubileum, såna är de mina vänner!

Imorgon väntar kurs på annan ort, så nu får jag tacka för mig och försöka skrapa ihop lite krafter att möta morgondagen med.

Kommentera

