5 juni 2013

Läggdags är det nu – äntligen!

Jag är trött efter en lång dag fylld av arbete, fiollektion, körövning, skjutsning till Lindesnäs på Larz Kristerz och dessutom en del djurpyssel. Nej, nu har luften gått ur mig, så dansant är jag inte ikväll. Synd för all del, för LK är bra, och även om det är lite kyligt ute ikväll, så är det ju rena sommarvärmen mot när de var i trakterna i höstas – och då var jag där. men ikväll avstår jag. Måste försöka samla ihop lite krafter till kommande uppdrag, och så ringde yngsta barnbarnet och frågade så snällt: mormor, får jag sova hos dig inatt. Så klart att hon fick. Hon har redan somnat, och nu säger jag godnatt och gör henne sällskap. Hoppas den lilla hunden också tycker att det är tid att sova!

Kommentera

