14 juni 2013

Jajamensan, då har jag semester då! Egentligen… fast jag måste göra ett litet återbesök nån dag för att fixa lite. Orkade inte riktigt allt jag tänkt göra. Men det får bli nån dag när jag får lust. Och så har jag lovat att jobba när vi ska ha en planeringsdag också. Byter den mot en annan dag längre fram i höst.

Jag är ganska sliten just nu, det vore trevligt med lite inspirerande händelser till skillnad från allt tråkigt som hänt på sistone. Men det kommer, det finns en del måsten att ta sig igenom, men så finns det några roliga saker som är på gång också, så det blir säkert bra bara jag får vila upp mig lite – och slipper den jäkla värken som envisas med att hålla mig sällskap hela tiden =(

Den här dagen har bjudit på examen med ”mina” barn. Tillsammans med två andra vuxna och några barn förgyllde vi examenshögtiden med lite fiolspel. Ett nytt inslag i sommarlovsfirandet som uppskattades av många. Den blomstertid nu kommer och I denna ljuva sommartid sjöngs som vanligt, och dessutom sång och musik av barnen själva.Stämningsfullt och härligt, precis som det ska vara.

Nu ligger en hel sommar framför mig och de sommarlovslediga barnen. Nu gäller bara att se till att fylla den med minnesvärda händelser.

Kommentera

