Bråda dagar!

Idag hade jag tänkt att lägga mig riktigt tidigt, men så blev det ju inte. Igår var det Tobakspinnarstämman, och imorgon är det Bingsjöstämman. Intensiva musikdagar just nu – härligt, men också jobbigt när kroppen inte riktigt vill lika mycket som jag vill. Har i alla fall lyckats ta det relativt lugnt med spelningen under helgen för att spara krafter till morgondagen. Då är det inte läge att gå på halvfart, taktiken får istället bli att låta bli att känna efter. Det är jag bra på! Har mångårig träning, så nog ska jag fixa morgondagen, det tror jag.

Har varit till mamma och klippt gräs idag, skulle också haft med mig en katt tillbaka hem, men av det blev det intet. Kommer på torsdag istället är sista budet. Det blir också en snärjig dag, men vi är inte där än, så den dagen det bekymret. Bäst att ta en dag i taget.

Imorgon är det som sagt dags för Bingsjöbesök. Det ska bli skoj. Hoppas träffa en massa människor som jag inte sett på länge och förstås att det ska bli mycket spelning tillsammans med gamla och nya spelkompisar.
Bäst att se till att komma i säng nu, för att vila ihop lite energi. Morgondagen kommer att utnyttjas fullt ut!

Kommentera

