2 augusti 2013

Jag har inte gjort många knyck idag heller. Allt som oftast hinner tröttheten ifatt mig, jag antar att det är priset jag får betala för förra veckans musikmaraton. Det är så det är nu för tiden om man slarvar med sömn och de vanliga rutinerna. Och snart är semestern slut! Dags att se till att ramla in i de vanliga hjulspåren om det ska funka när det ”bär te” igen.

Sommaren har för all del varit härlig, varmt och gott, nästan lite för varmt, men det är dumt att klaga. Så länge man inte behöver göra så mycket går det ju an ändå. Sämst är att jag är så uppbokad hela tiden, det är något var och varannan dag, tider som ska passas och saker som inte får glömmas bort. Det vore skönt att ha helt fri tid och inga måsten, som omväxling. Imorgonkväll väntar släktträff, fast inte på min sida, utan på sambons. Det blir säkert trevligt. På söndag är det också fullt upp. Jaja, tids nog får man vila ut. Bäst att hänga med i svängen så länge man kan.

Kommentera

