Trött, tröttare, tröttast…

Hjälp vad slut jag är. Kan knappt hålla ögonen öppna, bara tvättmaskinen är klar blir det sängen. Undrar hur det här ska gå när jag har så mycket på programmet inför helgen.

Redan mitt på dagen tog krafterna slut, det var som om det blev strömavbrott. Det krävdes självdisciplin att göra klart allt på jobbet. Dessvärre hade jag inte tid att vila sen heller, men nu ska det inte stå på.

Kom just på att soptunnan skulle varit utställd till imorgon, men nu orkar jag inte. Hoppas jag hinner ut imorgon, annars får det gå bra ändå.

Ja, det här var ju inte precis något uppiggande blogginlägg. Det är error i hjärnkontoret, så jag ger upp för den här gången. Dags att sova och ladda upp batterierna.

Kommentera

