27 augusti 2013

Ännu en dag när jag flängt fram och tillbaka, sånt tar på krafterna minsann. Jag var totalt färdig när arbetsdagen äntligen var slut. Skulle egentligen varit iväg igen för att ha kurs med mina fioltanter, men det blev inställt på grund av sjukdom, och för min del var det nog rätt bra. Tack vare det så lyckades jag klämma in en liten middagslur, och den var behövlig för jag kände att kroppen hotade med att gå i strejk.

Jag vet redan nu att morgondagen blir rätt fäktig också, så det var verkligen skönt att få stanna upp en stund. Nu ska jag försöka att leta reda på kudden och täcket och ropa på John Blund. Bröstet känns trångt, ögonen svider och jag gäspar stup i kvarten, så det är lika bra att jag lägger mig innan jag piggnar till igen.

Godnatt!

Kommentera

