14 september 2013

Idag blir mitt lösningsförslag på veckans melodikyss lite försenat. Jag och lilla bushunden ska nämligen på kurs, så träffen med herr Eldeman får bli via webbarkivet på eftermiddagen, men bättre sent än aldrig.

Dags att sätta fart så vi inte kommer för sent. Hunden är hos en kompis och busar av sig det värsta, så han ska plockas upp. Godis i massor är laddat i mina fickor, bekväma skor på, så nu ska jag väl vara redo. Skulle tro att jag är rätt slut efter fyra timmars kurs, hoppas att vovven är detsamma.

Kommentera

