MELODIKRYSSET v 38–21 SEPTEMBER 2013

Säkert finns det de som förvånat konstaterat att jag inte bloggat på länge. Säkert finns det de som nästan började bli lite oroliga när det fortsatte att vara lika övergivet och stilla på bloggen fast det blev lördag och melodikryssdags. Det tillhör inte vanligheterna, och ja, jag är nästan lite förvånad själv, men det finns förklaringar. Jag har haft fullt upp med livet,  lite utdrag om sånt jag haft för mig kommer säkert så småningom, men inte just nu, för det hinner jag inte med.

Nu har jag i varje fall löst melodikrysset, så den saken är avklarad, ett blogginlägg kommer dessutom här, så oroliga kan konstatera att jag fortfarande är med på banan.

V1 SUPREMES
L1 SHAKIRA
L2 PURJOLÖK
L3 ELLA
L4 ELDFÅGELN
V5 APRIL
V6 DÄR
V7 EK
V8 ALFREDSON
V9 IGOR
V10 G-SON
V11 MALÖ
L1 MAJ
V12 KVÄLL
L13 ÄR
V14 JA

Kommentera

