30 september 2013

Yes, måndag igen, och faktiskt känner jag mig riktigt energisk. Den känslan kanske går över fortare än kvickt, men jag är glad så länge det varar! Bäst att njuta när man kan!

Gårdagens spelövning, inklusive diskussioner, kändes rätt bra. Nu ser vi framåt! Själv är jag spelsugen som bara den! Har fastnat med fiolen under hakan alldeles för länge den här morgonen, nu blir det lite bråttom med allt som ska hinnas med innan jobbet. Det är lite extra bråttom på jobbet idag också, så det kanske är bra att jag fått upp farten redan innan jag kommer dit.

One thought on “30 september 2013

  1. Inger skriver:

    Nya idéer är alltid kul, det får man ny energi av!

    kram Inger

Kommentera

