6 oktober 2013

Och i ett huj var den här helgen slut också… Idag har jag hållit mig på hemmaplan, men det har varit full fart från morgon till kväll. Vaknade rätt tidigt och drog till stugan för att vinterfixa där. Krattade löv, hur mycket som helst fanns, och troligen kommer det att bli lika mycket till, men undan det undan är, som man säger.

Nästa projekt var att målarcirkeln drog igång igen. Egentligen har jag inte tid att hoppa på några fler aktiviteter, men dit for jag i varje fall, och trevligt var det. Hann sen precis hem och stoppa i mig lite mat innan det var dags för övning med spelmanslaget, även det trevligt, som vanligt.

Nu är det väl bara att försöka komma i säng innan det blir för sent, för att orka ta itu med en ny vecka imorgon.

Kommentera

