Ingen riktig ordning på allting…

Nu får jag väl ändå ta och visa ett litet livstecken, det var ju en stund sen. Vet inte vad jag håller på med riktigt, men tiden tycks inte räcka till till någon bloggning i varje fall. Jag har inte kikat in här på flera dagar, och det är ännu längre sen jag kollade igenom de bloggar jag brukar följa. Trodde jag skulle komma ikapp lite den här veckan, men nej, så har det inte blivit.

I varje fall så lever jag och har hälsan ungefär som vanligt, det vill säga, inte alldeles som det borde, men det får duga ändå. Alldeles stras ska jag ge mig iväg ifrån hemmets lugna vrå. Helgen ska nämligen ägnas åt fiolgnissel i parti och minut! Jag kommer att tillbringa fredag till söndag på Malungs folkhögskola tillsammans med ett stort gäng likasinnade från när och fjärran. Det ser jag fram emot, och tror att det ska bli både lärorikt och trevligt.

Ett litet aber är att jag missar melodikrysset, troligen hinner jag inte lösa det förrän sent på söndag, eller rent utav på måndag, så ni som brukar kolla här efter mitt lösningsförslag får vackert vänta lite extra den här helgen. Det kan inte hjälpas.

Kommentera

