Ny dag, nya utmaningar!

Tisdag idag då, spelning ikväll med ”fioltanterna”, annars inget särskilt på programmet. En porterstek puttrar på spisen. Den jag skulle gjort i söndagskväll, men glömde köpa porter, vilket inhandlades på vägen hem från jobbet igår, men sen tog orken slut. Nu måste det bli gjort, kan inte skjutas upp längre. Porterstek är riktigt gott!

Förbaskat också! Jag hade skrivit mycket mera, och så plötsligt råkade jag komma åt något kortkommando som raderade alltihop utom det ovanstående. Sånt gör mig inte på bra humör, och blogglusten försvann med ens. Tidigare fanns en ångraknapp, så jag kunde få tillbaka det jag skrivit, men den och en massa andra saker har försvunnit från min blogg, och jag vet inte hur jag ska få tillbaka dem. Orkar inte krångla. Till exempel kan jag inte ändra färg längre. Ibland bloggar jag via Windows live, för att få möjlighet att byta stil och färg på mina inlägg, men oftast får det duga med som bjuds här. Nu får det bli ett ovanligt kort inlägg då, eftersom ”ödet” var så hjälpsamt och censurerade mina ord. Antagligen lika bra det. Jag återvänder till portersteken.

Kommentera

