14 januari 2014

Nyss hemkommen från jobbet, två arbetsdagar är avklarade och jag känner mig lite sliten. Igår blev det en rejält lång arbetsdag eftersom vi också hade APT, idag var det inget sånt, men det tog sin tid ändå. Det ska mycket till för att få mig att gå utanför huset nu, är helt inställd på att inte göra ett smack mer idag. Återhämtning är det som står på dagordningen, skulle inte ha något emot att kvällslägga mig redan nu, men då blir det väl rejäl pensionärsvarning antar jag. Får nog försöka hålla mig på benen åtminstone några timmar till! Ett litet problem är att djuren sovit och vilat sig när matte och husse varit på jobbet. När vi så kommer hem är de fulla av energi – men det är inte vi! På tal om energi, nu annonserar unge herr hund att han vill att jag ägnar mig åt honom, så därmed är det slut på bloggningen för denna gång.

 

Kommentera

