26 januari 2014

Nu då är jag hemma igen efter en jättetrevlig och avkopplande helg tillsammans med goda vänner. God mat, trevliga samtal, musikalbesök på stadsteatern igår och fika på Taxinge slott idag, ja, det är väl ungefär så min helg har sett ut. Inte mycket att klaga på minsann. Har haft förmånen att sova i en jätteskön säng också, tror nästa den är skönare än min egen faktiskt. Nu är energibatterierna lite laddade för ett tag framåt.

I morgon väntar vardag och allt som hör därtill. Det är väl bra det också. Just nu har jag inte full koll på hur min vecka ser ut. Väljer att vänta med det tills i morgon, vill stanna en stund till i mitt avkopplade tillstånd. Tids nog får ekorrhjulet börja snurra igen.

Men nu är det läggdags. Godnatt!

Kommentera

