Comeback…

Nej, tänk om jag skulle ta och återuppstå som bloggare då… Nu är väl ett tillfälle så gott som något antar jag.

La mig kanontidigt igår, trött förstås, men dessutom passade tvn på att lägga av. Det är ju praktiskt så här i OS-tider, och så hade jag tänkt att titta på Bones igår kväll. Det började med att vissa kanaler helt plötsligt var försvunna. Händiga frun skulle då förstås greja lite för att fixa det, och helt plötsligt fungerade inget…. Är väl en av de få som fortfarande har en tjock-tv som inventarie på hyllan. Ja, jag äger faktiskt en platt-tv också, men den har jag inte kommit mig för att koppla in. Så länge den gamla går så duger den väl bra, och ska jag ha båda igång måste jag köpa en boxer till, vilket ju inte är någon större investering, men man ska komma ihåg att göra det också. Får väl lov nu kanske… Nåväl, en tidig kväll var säkert precis vad jag behövde.

Följden av en väldigt tidig kväll blev nu en väldigt tidig morgon, vaknade straxt efter fyra. Det är i tidigaste laget, speciellt som jag ska iväg på en spelträff idag också. Kan nog bli så att jag blir lite trött till kvällen, men det får väl gå på ren inspiration. Först blir det förstås melodikrysset, börjar 8.05 idag, förra veckan redan 6.30! Det tyckte jag var bra, eftersom jag skulle vara på kurs på den ordinarie krysstiden. Klockan åtta vore bättre som ordinarie tid, då skulle man hinna kryssa innan allt annat drar igång.

Nej, nu ska jag hänga upp tvätten som precis blivit klar och sen påstår min mage att det är hög tid för frukost.

 

Kommentera

