24 februari 2014

Dag ett på sportlovet är avklarad, fast tyvärr har jag inte sportlov, så för min del blev det istället en extra lång arbetsdag som bland annat innehöll medarbetarsamtal med chefen. Det är under såna här dagar som jag ska hinna en hel del som jag inte har möjlighet att hinna vanliga arbetsdagar, så någon risk att jag blir sysslolös är det inte. Hade ont i huvudet när jag äntligen kom hem och somnade i soffan! Tuppluren blev lite väl sent och lite väl lång, så nu har jag kommit lite i otakt med tillvaron. Måste väl ändå försöka sova snart igen.

 

Kommentera

