6 mars 2014

Håhåjaja, det är inte lätt att vara människa när kroppen vill något helt annat än knoppen! Så mycket bättre verkar det inte vara att vara hund heller. Här i huset är det livat värre, unghunden är totalt snurrig av att ha en löptik tätt inpå. Förhoppningsvis är det snart slut på löptiden, annars blir jag tokig på kuppen. Nu blir det till att plocka fram öronpropparna igen om man ska få någon sömn i natt.

Väcktes tidigt tidigt av hunden, och sen har dagen rullat på. Det blev en liten middagslur för att vila kroppen en aning när jag kom hem. Därefter ett besök hos bekanta. Passade på att låna den ryggbänk som finns i gården, har gjort det tidigare med gott resultat. Man spänner fast fötterna och tippar sig sen baklänges och sträcker ut ryggraden. Just nu känns det bättre än tidigare, men jag får väl se hur det är i morgon. När jag gjort det tidigare har det blivit bättre, så jag hoppas ju på det resultatet även denna gång.

Imorgon väntar spellektion och så ska komposttunnan ut för tömning, det kommer jag ihåg just nu. Hoppas jag minns samma sak imorgon när det är dags.

Nu ropade visst John Blund på mig, ville bjuda på en sängfösare, och just nu är hunden tyst, så det är bäst att försöka skynda sig att sova.

Kommentera

