MELODIKRYSSET v 31 – 2 AUGUSTI 2014

L1 KRUTGUBBAR
L2 OTUR
V3 KÄR 
L3 KASPERS
V4 KRUTGUBBAR
L5 GRIEG
L6 BO
V7 EN
V8 TED
V9 GÅNG
L10 CHER 
V11 HÄST
L12 TIM
V13 ORKESTER
L14 SÅ

Bättre sent än aldrig! Av denna lördag återstår bara några få minuter nu när jag äntligen har haft tid att lösa melodikrysset. Trött som bara den är jag efter en händelserik dag med åtskilliga mil “i baken”. For strax efter 07 i morse och kom hem runt 23, så det kanske inte är så konstigt att jag är rejält trött. Dagen har bjudit på hästtävling, där dotter och häst plockade hem ytterligare en seger. Noraglass har det också blivit – äntligen! Förra året hann jag inte med det, men nu passade det äntligen. Vanilj, hallon och hasselnöt var dagens smaker, och de slank ner i magen hur lätt som helst trots det faktum att jag precis före hade grundat med en ost och skinksallad. När klockan passerat 16-snåret vände jag återigen kosan mot Dalarna, och anslöt mig till ett gäng som var ut på trevligheter. Först blev det ännu en sallad, den här gången avocadosallad, och sen båtfärd och kaffe med dopp. Men nu får det vara nog med äventyr för idag, orken är slut och sängen väntar.

Lämna en kommentar