MELODIKRYSSET v 42 – 18 OKTOBER 2014

Jodå, jag lever! Det finns en del som undrar nämligen. Detta pga att jag gått från att blogga i stort sett varje dag till att under lång tid endast blogga en gång i veckan i samband med melodikrysset. Men i lördags var det lugnt och stilla på min blogg, och på söndagen hade det inte heller hänt något. Inte på måndagen, tisdagen eller onsdagen heller för den delen.

Men nu kommer här äntligen ett litet livstecken så ni omtänksamma kan slappna av. Det har bara varit lite extra fullt upp och tiden och orken har helt enkelt inte räckt till. Inte förrän sent igår kväll blev krysset löst. Egentligen räckte orken inte till då heller, men jag kraftsamlade och nu är det gjort. Så här blev det till slut:

 

V1 HEDERSTRÖM
L1 HELLSTRÖM
L2 DUNDERKLUMPEN
L3 RUFUS
L4 ROSEN
L5 MARTIN
V6 LINDFORS
V7 ETT
V8 SVENSSON
V9 EN
L9 EBBA
V10 RÄKNA
L11 ALP
V12 ABBA
L13 EN
V14 BO

2 tankar om “MELODIKRYSSET v 42 – 18 OKTOBER 2014

  1. Inger skriver:

    Saknar dina underfundiga inlägg … mycket …

    kram Inger

    • Ängeln skriver:

      Tack för de snälla orden! Jag behöver skrivandet för att må riktigt bra. Det är liksom en säkerhetsventil, så jag skulle tro att jag tar omtag inom kort. Nu väntar ju murriga, mörka höstkvällar, då kanske jag kommer till skott igen 🙂

Lämna en kommentar